دیدار معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با جامعه هدف استان خراسان جنوبی

امروز دیدار چهره به چهره معاون وزیر ورئیس سازمان بهزیستی کشور در قالب رویداد ظرفیت سازی اجتماعی و دیدار صمیمی در ۵۰۰ محله هدف با جامعه هدف سازمان بهزیستی در شهرستان مرزی زیرکوه و شهر آرین شهر در شهرستان قائنات انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی، علی محمد قادری معاون وزیر ورئیس سازمان بهزیستی کشور امروز ۱۳ مردادماه، در شهرستان مرزی زیرکوه و پس از انجام برنامه های دیدار با فرماندار، غبار روبی گلزار مطهر شهدا، حضور در مراکز و دیدار با فرزندان به دیدار جامعه هدف بهزیستی رفت. 

  قادری، در این برنامه با همراهی سلمان اسحاقی نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی، غیرتی فرماندار شهرستان زیرکوه و معاونین اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی با جامعه هدف دیدار چهره به چهره داشت و برای درخواست های آنها و رفع مشکلاتشان به صورت مستقیم دستور پیگیری داد. 

این نشست و دیدار  صمیمی با جامعه هدف که در قالب رویداد ظرفیت‌سازی اجتماعی، فاز دوم نشست صمیمی در ۵۰۰ محله هدف (هر شهرستان یک محله) در شهرستان مرزی زیرکوه و آرین شهر شهرستان قائنات برگزار شد بیست و دومین سفر استانی رئیس سازمان بهزیستی کشور بود. 

شایان ذکر است، همزمان با حضور معاون وزیر ورئیس سازمان بهزیستی کشور در شهرستان های زیرکوه و قائنات، در ٩ شهرستان دیگر استان هم میز خدمت بهزیستی با حضور نمایندگان اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی و رؤسای ادارات شهرستانی برگزار شد.

کد خبر 114390

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد